لحظه لحظه ی خاطراتم

نوستالژی های کودکانه ام را با تمام خاطرات تلخ و شیرین نوجوانی ام و کوتاه ترین عاشقانه های جوانی ام در بزرگترین لحظه ی زندگی ام و در مخفی ترین نقطه پنهان ذهن پریشانم ،دفن می کنم، تا مبادا هیچ بشری به آن دست درازی کند و با بی رحمی تمام ،کثیف ترین روزمرگی های آدمک های گنده ای که زندگیشان در یک تکرار کسل کننده خلاصه می شود را با افکار من جایگزین  
کنند

محمدرضا



نظرات شما عزیزان:

mohammad&reihaneh
ساعت1:29---8 خرداد 1394

خدایا،نعمت سلامتی مبدا همه نیازهاست و عاقبت به خیری مقصد همه نیازها؛ بین این مبدا تا آن مقصد بالاترین نیازها دلخوشی است.به بزرگیت سوگند آنرا به همه عطا کن.


beautifulkitty
ساعت20:44---10 ارديبهشت 1394


یاد آمدم که در دل شبها هزار بار دست نوازشم به سر و رو کشیده بود
از خود برون شدم به تماشای روی او کی لذت وصال بدین حد رسیده بود

چون محو شد خیال پدر از نظر مرا

اشکی به روی گونه زردم چکیده بود



saeedsingle
ساعت10:23---14 فروردين 1394
هرکی بگه میشه چهارسال زندگی که با بهترین کست گذروندی رو میتونی کلا فراموش کنی دروغ گفته هیچوقت امکان نداره چون هرروز هر اتفاقی بیفته جلوی چشت و ذهنت یاد و خاطرش میاد و هر خاطره میشه زمینه خاطره بعدی
اینا رو قبول دارم ولی اینو هم میدونیم و توهم میدونی که باید زندگی کنیم زندگی هم با فکرو خیال نمیشه اونم برا خانواده ما که سه سال پیش پسر و عروسشون رو از دس دادن
هیچوقت خودمو نمیبخشم چون اولای جداییم برا پدر مادرم ناراحتی پیش اوردم....
خدا نکنه برات اتفاق افتاده باشه و امیدوارم برات اتفاق هم نیفته ولی از دس دادن داداش برای داداش و فرزندبرای پدرومادر خیلی سخته خیلی...
حالا هم فقط از خدا کمک میخام برای اینکه فراموشش کنم حالا اگه فراموشش نکنم حداقل دیگه با یادش دلم نلرزه

تو هم توکلت به خدا ایشالا همه چی درس میشه و ماهم مسلمونیم و به قضاو قدر اعتقاد داریم...
بخشید اینقد وقتت رو گرفتم شرمنده


ستاره
ساعت12:19---23 اسفند 1393
آیا تو همون یه خاطره ی تلخی هستی که من می شناسمش ؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 9 اسفند 1393برچسب:, | 21:51 | نویسنده : م.ر |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.